Saturday, March 26, 2011

报告!!!报告!!!XD


Halo...Everyone...
Finally Finally Finally...
Finally my time allowed me to write something here...
i miss here badly...miss blogging badly badly!!!xD
Seriously, thanks God!!!
I admit, i acted a bit exaggerated...LOL

Ya...it's have been 2 weeks i didn't go back my sweet home...
since my ex-housemate visited us at Malacca last weekends...
Nice nice super nice weekend and i will update it later...

Ok...
almost one week i didn't update little bloggie...
For what reasons???
To mention repeatedly, it's about my yokosmall online shop...
i have been busy designing Yokosmall Blog these few days
choosing clothes, editing everything by myself...
it's just so exhausted...
last night, i edited the bloggie whole day until 6am morning only go to bed...
i put all my efforts there, and demand for a perfect online business...
but there will never be a perfect thing in this world...
even you try very hard, but at the end, ya...u will just comfort yourself that it's hard to pursue a “PERFECT” 

Feel free to view the ViVi Clothes Album...selling high quality and fashionable clothes in super lower prices...Never Lie :DD


Oh...i just realized that i wrote chinese as my title...
and english for the post...
confusing 
well...using chinese to write, to avoid using broken english xD

报告!!!是想告诉大家我过的这2个星期如何...
首先首先...
就是关于“可爱的鸭子”
这双鞋很可爱吧...是我Groupmate的...超喜欢...因为上面有鸭子!!!

 这2个鸭子吊饰可爱吧???在马六甲Jonker Walk买的...有点贵...2 for RM10.00 @@

为什么我会买上图那2只的原因是,看到左图那只比较脏的鸭子吗?那是男友去中国旅行买给我的,他买了2只一样的,叫我把一只挂在手机,结果那一只的眼睛鼻子嘴巴一只手和一只脚都不见了,便成残废的鸭子:'( 幸好图中这只的4肢还算健全...所以当我在Jonker Walk看到类似的时候就直接买了!!! 

 5只可爱的小鸭子,打算把它们粘在男友的车上 :D

这只呢是妹妹买给我的,不知道要怎样形容,可是还是谢谢啦...❤

哈哈,很多鸭吧...❤❤❤

*
*
*
接下来就是呢我Yokosmall Fashion House的第一批货到了...
很多顾客都已经拿到货了...
就剩下面交的顾客还没拿到货


部分货品,第一批生意还算成功 :)

*
*
*
还有还有...
这个星期也和男友去看了部搞笑片-Men Suddenly In Love

很好笑,只是有些笑话我catch不到...(18++)

 男友来的,我朋友的朋友说男友本人比照本好看...YERRR


*
*
*
再来呢就是我的皮肤状态并不是很好
因为2个星期没有Scrub和敷面膜
所以顽固的角质没办法彻底清除,而且皮肤变暗沉了...
还有脸上生一粒粒红红的东西,不是pimples,不懂是什么来的 :/
最近都很迟睡再加上一整天对着电脑,黑眼圈也蛮够力一下...
所以回到家后我就努力地保养...
 证据:吓死人的黑眼圈+皮肤上的红点(照片有点蒙,不清楚,看到本人就知道几严重了!!!)谁懂有什么皮肤专科的医生很好的,想要去Check看我的皮肤...

*
*
*
还有前几天突然发现化了妆的堂姐好漂亮♥v♥
 她妹帮她化的妆...
 很普通且不浓的妆,眼线笔和睫毛膏!!!That's all...but amazing outcomes ♥
 很美吧!!!我向她说的第一句话就是:“敏,原来你也可以这样美”!!!哈哈

其实她化妆没化妆的差别并不大
如果化妆后9分的话,那么没化妆的话就是7分...
分数差距少是好事...
看,她没化妆的时候,没什么差吧!!!

在找堂姐素颜照的时候发现了这些照片...
我帮她弄的发型...
 还没完成的样子...
 我觉得还不错,可是她妹妹不喜欢...
Side View...
其实还不错啦!!!

*
*
*
最后最后呢就是...
我和学校组员们举办的Charity Dinner Night
主题为“Hope”  
举办这个活动主要目的是为了能够帮助世界各地需要帮助的孩童
活动所筹到的所有款项将全数捐给世界宣明会,World Vision
有意捐款或赞助者这可通过Hotmail通知我们
Freedom_Hope_Charity@hotmail.com

或通过电话联络负责人
010-2663630(Ivy Teoh)
014-9311048(Chang Hui Chiun)
016-6217781(Lim Yong Yong)
016-7403531 (Wong Xiu Feng)

我们活动的讯息,目的及详情已被刊登在25/3/2011的中国报上...有意者也可翻阅当天的报纸查阅详情与我们联络...谢谢 :)

support our event as well as support the poor children from all over the world!!!

❤Our LOVE will definitely SAVE them ❤


A song to end the post...
❤Good Night Earthlings ❤

S.H.E-星光
by Charlyn Ng
<End Of Post>

0 comments:

Post a Comment

Simple girl❤ Simple life❤ Simple world Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template